Papillon Hotels, MUNA A.Ş. adıyla bir inşaat firması olarak faaliyetlerine başladı.
1992 yılında Papillon Muna’nın açılışıyla, turizm sektöründe oteller zinciri olma yolculuğuna adım attık. Bu yolculukta, 1995 yılında Papillon Belvil, 2002 yılında Papillon Zeugma, ve 2005 yılında Papillon Ayscha otellerini hizmete açarak turizmdeki varlığımızı güçlendirdik.
Papillon Hotels, sektörde öncü bir rol üstlenerek ve bayrak taşıyıcı misyonuyla hareket etmektedir. 30 yılı aşkın misafirperverlik kültürümüzle, her bir misafirimizin beklentilerine uygun, yüksek standartlarda kişiselleştirilmiş hizmetler sunuyoruz.
Sürdürülebilirlik ilkesini ön planda tutarak çevreye duyarlı uygulamaları ve lüksü bir araya getiriyoruz. Bu sayede, hem konfor hem de sorumlu turizmi harmanlayarak misafirlerimize benzersiz bir tatil deneyimi sunuyoruz.
Papillon Hotels’de, konforun ve lüksün modern yorumunu misafirlerimize sağlarken, sürdürülebilir yaklaşımlarımızla geleceğe yatırım yapıyoruz. Spa ve wellness deneyimlerinden ödüllü gastronomik yolculuklara kadar her detayda özen gösteriyoruz. Konuklarımızın ihtiyaçlarına göre şekillenen, rahatlık ve zarafeti bir araya getiren benzersiz ortamlarımızda, hizmet kalitemiz her zaman önceliğimizdir.
Bugün geldiğimiz noktada, dinamik kadromuz ve çağdaş yönetim anlayışımızla uzun yıllar boyunca misafirlerimize en kaliteli hizmeti sunmaya olan inancımız tamdır.
Ve şimdi, “Welcome Back” mottosuyla, sizi yeniden ağırlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Misafirlerimiz her zaman evlerine geri döner gibi hissetmeli, çünkü Papillon’da her dönüş yeni bir başlangıçtır.
Değerli Misafirlerimiz, İş Ortaklarımız ve Çalışanlarımız,
Papillon Hotels Resort & SPA olarak geçmişten günümüze misafir memnuniyetinin ancak çalışan memnuniyeti ile sağlandığının bilincinde olarak; çalışanlarımızın merkeze alındığı yönetim anlayışımızı, yenilenen bedenimiz ve ruhumuzla harmanlıyor, kültür ve değerlerimizin korunduğu, değişimin doğallıkla bütünleştiği ürünlerimizle, markalaşmış hizmetin örneklerini sektörümüze sunmakla gurur duyuyoruz.
Yenilenme ve gelişimi sadece dünyaya ayak uydurmak adına değil, içimizden gelen heyecan ve doğal dönüşümümüzün gereği olarak benimsedik. 2014 yılında Papillon Ayscha Hotel’imizi yeniledik. 2015 yılında ise rahatlık ve lüksü bir daha ayrılmamak üzere yeniden tanımladık ve Papillon Zeugma Hotel’imizin hem bedenini hem de ruhunu yenileyerek Relaxury konseptini misafirlerimizle buluşturduk, adını Papillon Zeugma Relaxury koyduk.
Tüm paydaşlarımızla İçten, kalıcı ve saygın ilişkiler kurmaya özen gösteren, güven üzerine oturtulmuş iletişimimizle, toplumsal duyarlılığı çalışmalarımızda göz ardı etmiyoruz.
Bugün dünya genelinde turizm sektöründe, çevre konusundan, iş ve sosyal yaşama yanıt verilmesi gereken birçok yeni beklenti ve ihtiyaçların doğduğu bir süreç yaşıyoruz. Bu süreç, Papillon Hotels olarak üzerinde önemle durduğumuz, kurumsal değerlerimizin de işaret ettiği sorumlu ve sürdürülebilir turizmin önemini gösteriyor. Sürdürülebilirlik risklerinin etkin biçimde yönetilmesi ve sürdürülebilir büyümenin uzun vadeli stratejilerle sağlanmasına odaklanıyor ve bu sayede başarımızı her geçen gün arttırmayı hedefliyoruz.
Fark yaratan, yarattığı farkın gururunu taşıyan Papillon Hotels Resorts & SPA’ nın bugünkü haklı konuma gelmesinde, başta değerli çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve bizim hizmet anlayışımıza her daim güvenen misafirlerimize en içten teşekkürlerimi sunuyorum.
Hüseyin Özgür NAZİK
Biliyoruz ki, misafir memnuniyeti ancak çalışan memnuniyeti ile mümkündür. İnsan Kaynakları departmanımız, bu prensibi işyeri kültürünün merkezine yerleştirmiştir.
Çalışanlarımızın mutluluğu ve iş tatmini, şirketimizin başarısı için hayati önem taşımaktadır. Bu sebeple, çalışanlarımıza değer veriyor, onların gelişimlerini ve kariyerlerini destekliyoruz. Çalışanlarımızın memnuniyetini sağlamak için sürekli olarak özlük haklarını, çalışma koşullarını ve eğitim olanaklarını iyileştirme çabası içerisindeyiz.
Konaklamanızı planlamaya hazır mısınız?
Hemen bize ulaşın ve ziyaretinizi unutulmaz kılalım.